Responsabilitatea Corporativă

Responsabilitatea Corporativă
Participarea la evenimente de responsabilitate socială care favorizează dezvoltarea societății, a sănătății, a educației și a artelor este un principiu fundamental al responsabilității corporative al companiei Nobel İlaç.

O zi pentru CEO

Programul ”O zi pentru CEO”, pe care Odgers Berndtson îl realizează în toată lumea timp de 12 ani, este considerat un proiect important în lumea afacerilor, deoarece acest program permite crearea empatiei și înțelegerii între generații și transmite experiență extrem de importantă managerilor noilor generații. Hakan Șahin, directorul general al Nobel İlaç, este singurul reprezentant din sectorul farmaceutic care a sprijinit acest program de la bun început, pentru al doilea an, și-a împărtășit experiența cu studenții, a purtat discuții de afaceri în Turcia.

CONT (Comitetul Olimpic Național al Turciei) Caravana universităților Fair Play

Începând cu 2014, Comitetul Olimpic Național al Turciei a vizitat fiecare regiune în care Caravana Universității Fair Play le spune studenților universităților sensul și conceptul principiilor Fair Play. Prezentând avantajele produselor sale în acest domeniu și în domeniul sănătății atletice, compania Nobel İlaç susține ideea de „mai bun, mai corect, mai frumos”, datorită sponsorului principal al CONT Caravana Universităților Fair Play. Fair Play este mândru de a fi partener în procesul conceptual în toate aspectele sportului.

FCAI (Fundația de Cultură și Artă din Istanbul)

Compania Nobel își desfășoară activitatea îndeplinind misiunea „Îmbunătățirea calității vieții, lucrând cu convingerea că sănătatea este pe primul loc” și respectând principiile „Valoarea artei”, sprijinind festivalul cu scopul de a extinde publicul.

Donarea de sânge în Kyzylai

Urmând principiul „Sănătatea este valoarea supremă”, compania Nobel İlaç, desfășurând activitatea de peste o jumătate de secol și încercând să sprijine sănătatea publică prin evenimente de responsabilitate socială corporativă, Organizația Umanitară Semilună Roșie (Kyzylai) și-a extins campania de donare de sânge până la 3 ani cu scopul donării celulelor stem. Angajații de la compania Nobel İlaç, realizând că „donarea de sânge și celule stem salvează vieți”, practică în mod voluntar acțiunea prin donarea de celule stem și sânge Semilunei Roșii.

Proiectul ”Camionul Roz”

Proiectul ”Camionul Roz”, lansat de compania Nobel İlaç în colaborare cu Societatea de Urologie funcțională și feminină, care vizează sensibilizarea cu privire la problema incontinenței urinare, care este destul de frecventă în rândul femeilor din anumite grupe de vârstă, a avut loc în mai 2016 și mai 2017. Scopul proiectului este de a transmite publicului că incontinența urinară la tipul de stres este o boală tratabilă. Acest proiect a ajuns la peste 9.000 de femei.

FECT (Fundația Educațională de Caritatea al Turciei) Program educațional de caritate "Divertisment, instruire, igienă"

Angajații companiei Nobel İlaç au decis să devină instructori voluntari în cadrul Programului educațional pentru divertisment, educație, igienă, considerând că conștientizarea unui stil de viață sănătos ar trebui dezvoltată la o vârstă fragedă. Voluntarii în cadrul 7 ore de instruire diferite au ajuns la 120 de copii de vârsta școlară primară și au efectuat instruiri pentru prevenirea infecțiilor. Camera Internațională a Tineretului (CIT), cu 169.000 de membri în 114 țări și care îndeplinește misiunea de a dezvolta leadershipul, abilitățile antreprenoriale și conștientizarea responsabilității sociale, pentru a contribui la schimbări pozitive și dezvoltarea societății, în 2016 a primit premiul ”Responsabilitatea socială internațională corporativă”.

Programul ”Inimi Prețioase”

În fiecare an, la data de 29 septembrie este sărbătorită ca Ziua Mondială a Inimii. Sărbătoarea își propune să atragă atenția asupra bolilor cardiovasculare, să crească conștientizarea sănătății inimii și să contribuie la îmbunătățirea sănătății inimii.

În cadrul acestui proiect, compania Nobel İlaç a vizitat școala elementară și grădinița din satul Koyunlu din districtul Yeşilli din orașul Mardin și s-a întâlnit cu mici inimi prețioase și le-a informat despre protecția generală a sănătății. Compania Nobel İlaç, în cadrul acestui proiect, a lansat o campanie de caritate numită „Inimi prețioase”.

Fiecare angajat – Un arbust

În cadrul campaniei „Fiecare angajat - Un arbust”, desfășurată în colaborare cu Ministerul Silvic și compania Nobel İlaç, angajații noștri au plantat 2.000 de puieți. În satul Bozhan, în raionul Beykoz, de pe coasta Mării Negre, angajații noștri au plantat copaci împreună cu familiile lor, unde se află acum semnul „Pădurea Amintirilor Nobel”.